Syyskokouksen 2023 päätöksiä

21.11.2023

Kokous pidettiin Lohjalla seurakuntakeskuksessa 13.12.2023. Puheenjohtajana jatkaa Elina Rytsölä. Hallituksen valittiin kuusi jäsentä ja kaksi varajäsentä. Jäsenmaksua korotettiin 2 €.

Länsi-Uudenmaan Kuulo ry:n syyskokous pidettiin Lohjalla seurakuntakeskuksessa 13.11.2023.

Kokouksen asialistalla olivat mm.  puheenjohtajan ja hallituksen jäsenten valinta erovuoroisten tilalle sekä toimintasuunnitelman, että talousarvion hyväksyminen.

Toiminta Espoossa jatkuu kuulolähipalvelun ja tapahtumien sekä tiedottamisen osalta lähes ennallaan, mutta hallinto on Länsi-Uudenmaan Kuulo ry:n alaisuudessa.

Puheenjohtajaksi valittiin edelleen Elina Rytsölä. Hänellä ei ollut vastaehdokasta.

Erovuorossa oli 3 jäsentä ja nyt kun päätettiin pienentää hallitusta kahdella henkilöllä (kahdeksasta kuuteen) valittiin vain yksi henkilö. Meeri Holmberg jatkaa uudelle kaksivuotiskaudelle hallituksessa. Varajäseniksi valittiin Maija Kokkonen ja Marja Poukka.

Jäsenmaksuja tarkistettiin pysyy ennallaan

• varsinainen jäsen 20 € ->22 €